Levertijden
Wat wel en niet te verwachten?
Uiteraard doen we er alles aan om uw online bestelling zo snél mogelijk de deur uit te krijgen.
Voor voorradige artikelen betekent dit doorgaans dat deze binnen 2 werkdagen na bestellen ons magazijn verlaten.
Indien onverhoopt een artikel niet voorradig is wordt uw bestelling op "backorder" gezet en u hiervan op de hoogte gebracht.
Backorders
Momenteel kampen vele fabrikanten, en dus ook hun leveranciers, met een tekort aan grondstoffen. Dit is een wereldwijd, en steeds groter wordend, probleem.
Ook European Tuning heeft hier last van, we trachten zoveel mogelijk zsm te leveren, echter als de fabrikant niet kan leveren, dan kunnen wij dat helaas ook niet.
We vragen hier dan ook enig begrip voor.
Vervoerders
We werken samen met externe vervoerders, elke vervoerder hanteert eigen vervoerscondities.
We zijn niet aansprakelijk/verantwoordelijk nadat een pakket is overgedragen aan een vervoerder.
Pakketten waarbij inklaring nodig is, kunnen door de douane worden vastgehouden om de inhoud cq papieren te controleren.
Dit kan, voor alle partijen, ongewenste vertraging met zich meebrengen.
Dit is echter nooit een geldige reden om te annuleren.
Account/profielpagina
Door in te loggen op uw account (wij raden u aan om altijd een account aan te maken) kunt u ten alle tijden de status van uw bestelling inzien, alsmede eventuele track&trace codes van de vervoerder. Tevens kunt u facturen inzien en downloaden voor uw administratie.
Verzending
Wij verzenden alleen middels pakketten en brievenbuspakketjes, ook voor onderdelen die normaalgesproken in een simpele gefrankeerde envelop zouden passen.
Wij doen dit bewust zodat er áltijd een track&trace code voorhanden is.
Door ervaringen uit het verleden weten wij namelijk dat er helaas anders nogal eens wat 'verdwijnt' tijdens transport.....
Let wel: wij zijn geen Bol, Zalando of Wehkamp die met vele medewerkers vanuit een groot distributiecentrum werken.
Het is bij ons dan ook niet de bedoeling dat u spullen "op zicht" besteld om deze daarna weer te retourneren.
Dus als u twijfel heeft over een artikel of het toch eerst écht wil zien raden we u aan om naar onze showroom te komen alwaar wij u dan te woord staan.
Dit voorkomt teleurstellingen en eventuele retourzendingen met de daarbij horende onkosten.
Uiteraard kunt u altijd bellen (tijdens onze openingstijden) of mailen wanneer u meer informatie wilt over uw bestelling.
Wij staan u graag te woord.
Team European Tuning
Uiteraard doen we er alles aan om uw online bestelling zo snél mogelijk de deur uit te krijgen.
Voor voorradige artikelen betekent dit doorgaans dat deze binnen 2 werkdagen na bestellen ons magazijn verlaten.
Indien onverhoopt een artikel niet voorradig is wordt uw bestelling op "backorder" gezet en u hiervan op de hoogte gebracht.
Backorders
Momenteel kampen vele fabrikanten, en dus ook hun leveranciers, met een tekort aan grondstoffen. Dit is een wereldwijd, en steeds groter wordend, probleem.
Ook European Tuning heeft hier last van, we trachten zoveel mogelijk zsm te leveren, echter als de fabrikant niet kan leveren, dan kunnen wij dat helaas ook niet.
We vragen hier dan ook enig begrip voor.
Vervoerders
We werken samen met externe vervoerders, elke vervoerder hanteert eigen vervoerscondities.
We zijn niet aansprakelijk/verantwoordelijk nadat een pakket is overgedragen aan een vervoerder.
Pakketten waarbij inklaring nodig is, kunnen door de douane worden vastgehouden om de inhoud cq papieren te controleren.
Dit kan, voor alle partijen, ongewenste vertraging met zich meebrengen.
Dit is echter nooit een geldige reden om te annuleren.
Account/profielpagina
Door in te loggen op uw account (wij raden u aan om altijd een account aan te maken) kunt u ten alle tijden de status van uw bestelling inzien, alsmede eventuele track&trace codes van de vervoerder. Tevens kunt u facturen inzien en downloaden voor uw administratie.
Verzending
Wij verzenden alleen middels pakketten en brievenbuspakketjes, ook voor onderdelen die normaalgesproken in een simpele gefrankeerde envelop zouden passen.
Wij doen dit bewust zodat er áltijd een track&trace code voorhanden is.
Door ervaringen uit het verleden weten wij namelijk dat er helaas anders nogal eens wat 'verdwijnt' tijdens transport.....
Let wel: wij zijn geen Bol, Zalando of Wehkamp die met vele medewerkers vanuit een groot distributiecentrum werken.
Het is bij ons dan ook niet de bedoeling dat u spullen "op zicht" besteld om deze daarna weer te retourneren.
Dus als u twijfel heeft over een artikel of het toch eerst écht wil zien raden we u aan om naar onze showroom te komen alwaar wij u dan te woord staan.
Dit voorkomt teleurstellingen en eventuele retourzendingen met de daarbij horende onkosten.
Uiteraard kunt u altijd bellen (tijdens onze openingstijden) of mailen wanneer u meer informatie wilt over uw bestelling.
Wij staan u graag te woord.
Team European Tuning