Garrett GT3071R Internal WG TurboKit Volvo C30 / S40N / V50 / C70N T5

Garrett GT3071R Internal WG TurboKit Volvo C30 / S40N / V50 / C70N T5 Garrett GT3071R Internal WG TurboKit Volvo C30 / S40N / V50 / C70N T5 Garrett GT3071R Internal WG TurboKit Volvo C30 / S40N / V50 / C70N T5 Garrett GT3071R Internal WG TurboKit Volvo C30 / S40N / V50 / C70N T5 Garrett GT3071R Internal WG TurboKit Volvo C30 / S40N / V50 / C70N T5
Garrett GT3071R Internal WG TurboKit Volvo C30 / S40N / V50 / C70N T5 Garrett GT3071R Internal WG TurboKit Volvo C30 / S40N / V50 / C70N T5 Garrett GT3071R Internal WG TurboKit Volvo C30 / S40N / V50 / C70N T5 Garrett GT3071R Internal WG TurboKit Volvo C30 / S40N / V50 / C70N T5 Garrett GT3071R Internal WG TurboKit Volvo C30 / S40N / V50 / C70N T5
Garrett GT3071R Internal WG TurboKit Volvo C30 / S40N / V50 / C70N T5
Garrett GT3071 Internal Wastegate set voor de Volvo C30 / S40N / V50 / C70N T5 serie van 2003-. Wordt geleverd inclusief dual-BB turbo, interne wastegate, actuator en uitlaatspruitstuk.

Artikelnummer

ATP-C30-020

Verzendkosten

€ 16,95

€ 2.599,00 *
Prijs per stuk
Aantal: 
Bestellen
 
Op verlanglijst
Garrett 400pk+ capabele GT3071R-WG turbo voor de Volvo C30 T5, S40 T5, V50 T5 en C70 T5 modellen. Dit is een snelspoelende turbo met interne wastegate compleet met uitlaatspruitstuk.

De Garrett GT3071R-WG is een fikse Dual Ball Bearing (dubbel kogelgelagerd voor extra betrouwbaarheid en levensduur) turbo die toch relatief snel opspoelt (vergelijkbaar aan een GT28). Deze specifieke versie heeft een 71mm / 56 trim compressor gecombineerd met een 56,5mm turbinewiel, gekoppeld aan een .86 A/R turbinehuis voor goede en snelle afvoer. De aansluiting op de inlaat van het compressorhuis is 3" (76mm) voor een goede "inademing" en de uitgaande buis (slangaansluiting) meet 2" (54mm). Deze turbokit is de eerste stap naar (veel) meer vermogen!

Let op: wat je op de foto's ziet is wat je krijgt in deze set. Allerlei randapparatuur en installatiematerialen dienen separaat besteld of gemaakt te worden!

LET OP: de standaard internals en bouw van het motorblok is in originele vorm niet berekend op vermogen van 400pk of meer, extra aanpassingen aan de hardware zijn noodzakelijk!
Advies nodig?

Advies nodig?

Klik op: "email" om ons een bericht te sturen


Nieuwsbrief aanmelding:

 

Onze socials: